U prošlim blog postovima smo se doticali raznih tema vezanih za Cloud Call Centar sisteme, koji mogu imati različite kombinacije funkcionalnosti, i tako Vam pružiti tačno onakvo podešavanje kakvo želite. Jedna od tih funkcionalnosti, koja nije dovoljno približena našim čitaocima a svakako zaslužuje pažnju je Time Conditions.

Vreme je novac, sa strane Vas ali i Vašeg klijenta. Sećate li se davnih vremena,  kada ste zvali neku firmu posle 17h i puštali da telefon zvoni pa desetina puta, dok niste sigurni da Vam se niko živ neće javiti? Pa onda situacije kada Vam ljuta službenica kaže da se javite na lokal 302, a Vi i ne znate kako da dobijete taj lokal pa zovete ponovo uplašeni da ćete biti izribani, itd.

Šta ste rekli? Jel treba da ponavljam?

Ranije je to sve funkcionisalo analogno, pa smo samim tim i morali da imamo nekoga ko će sedeti pored telefona i preusmeravati pozive i davati jednolične instrukcije svima koji pozovu a nisu dobili broj koji žele. Druga opcija je da imate analognu sekretaricu koja će se javiti posle nekog zvona, ali tu imate opciju za jednu poruku i to je to, pa onda kada je koleginica na pauzi i telefon je zvonio predugo desi se da čujete kako je radno vreme završeno. Pored toga, ako niste imali broj kancelarije koju tražite a sigurni ste da ta kancelarija radi, druga u kojoj nema nikoga može da zvoni do prekosutra, niko Vas ne bi prebacio na traženu lokaciju. I još hiljadu scenarija…

E TO je problematika kojom se (između ostalog) bavi Time Conditions funkcionalnost.

Recimo da je Vaša organizacija podeljena u dva sektora, i da jedan sektor radi do 17h, a drugi radi do 15h. Vi ne želite da neko čeka i shvati da ne radite, niti sve što smo već pisali. Želite da ako neko zove posle 17h bilo koji od sektora , da čuju divan ženski glas koji će da kaže da je radno vreme završeno, i da posle zvučnog signala mogu da ostave broj telefona na koji bi se neko sutra javio. Ali, ako zovu od 15h do 17h drugi sektor onda bi bilo zgodnije da preusmerenje bude na prvi sektor koji još radi, pa je to moguće uraditi. I na kraju, ako zovu pre 9h treba ih preusmeriti na mobilni telefon kolege koji je na terenu od 7h.

Zgodno, zar ne?

Dakle, ono što je ključ Time Conditions funkcionalnosti je da Vam rešava sve muke vezane za vremenske uslove koje poštuje Vaša organizacija, i da garantovano nećete izgubiti ni jednog klijenta koji se javio van radnog vremena. Pored toga, Time Conditions ozbiljno dobro radi sa Call Queue, IVR ili bilo kojom drugom funkcionalnosti Cloud Call Center sistema, pa je sve stvar mašte.

Vreme radi za Vas.